Http://Piffyart.se

Nu är den nya hemsidan up n' runnin!
Okej kanske inte världens snyggaste men den funkar =)
Som tur var har man en kombo som tycker att de är roligt med texter och layout så vi ska sättas oss sen och strukturera upp den bättre =)

Var till Barkaby och träffa Niklas och Helena som har studion!
Gick hur bra som helst så nu kommer vi inleda ett sammarbete =) Love it!
Helt underbar studio! Dom hade haft invigning för 2-3 veckor sen... Så klart!
Det var 1 livestudio, 1 digitalstudio och fotorum!
Makeup hörnan var inte gjord än men Niklas frågade vad jag behövde så han skulle fixa de, skulle vara klart om 1-2 veckor! Hur underbar får man inte bli! =)
Verkligen super mysigstudio, kändes som om man var i ett vardagsrum.
Kommer nog trivas som fisken i vattnet där =)
Helt underbara människor att jobba med!
Kommer lägga upp lite länkar sen till deras olika hemsidor =)

Karaktärskursen löper på mycket bra!
Gjorde Kabuki igår, vilket är en japansk teaterform..
Man kan tänka att måla ansiktet kan inte vara så svårt.. Hmmppff säger jag!
Måla ett helt ansikte i fetsmink är inte det lättaste1
Lägger upp bilder sen men nu måste jag åka och hämta min Aaajjjfååån =)

//Piffy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0