Shotgun!

"Råkade" båda skjuta mig själv och knivhugga mig igår..
Klantigt värre =P





Jag har mer karaktärs bilder på min hemsida: Http://Piffyart.se
Jag funderar på att flytta bloggen dit, känns som dubbelt jobb att sitta och uppdatera där och här.
Bättre att ha allting samlat på ett och samma ställe =)
Förövrigt är karaktärsdelen grymt roligt!
Inte alla som får sitta och kladda med färger och blod hela dagar och göra så att de ser ut som om någon har blivit misshandlad eller skjuten.. =P

Igår var jag och hade kurs på en fritidsgård, Bella var med också.
Jätte roligt att jobba med henne =)
Idag ska jag till Bingo's studio och sminka! Det är alltid lika roligt =)

En avvikelse.
Jag var till ögonkliniken imorse på återbesök.. Den ska egentligen ske efter 6-8 veckor och jag opererade mig i november.. Oj va tiden går fort ;)
Iaf så var jag där och hon kikade, allt såg super bra ut! Innan så hade jag ungefär -7.5 på båda ögonen nu ligger jag på 1.2 på båda.. haha viss skillnad kan man säga.. Fascinerande vad man kan göra med en operation som tar ungefär 1½ min per öga!

// Piffy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0