Uppdateringar och bilduppladdningar

Sitter och tar tag i sånt som jag egentligen borde ha gjort för länge sen.
Eller sånt som jag borde göra kontinuerligt..
Men ibland så finns bara inte tiden eller orken, men skärpning med det nu.
Jag har uppdaterat min sida på modellbilder med mer bilder och uppdaterad info, återupptagit min hemsida som jag hade missat att förlänga.
Så nu har jag även lagt upp ett eget domännamn så om någon dag kommer min hemsida vara www.piffyart.se
Men då det skulle ta ett par dagar så är den inte helt i gång ännu men jag hojtar till när den är up running =)

Idag i skolan stod KISS- sminkning på schemat!
Det var hur roligt som helst! Dock hade jag ingen att sminka på så min lärare gjorde demo på halva mitt ansikte så gjorde jag andra halvan =)
Imorgon ska jag ha med mig Monki till skolan så då ska jag göra hela själv plus att hon ska få bli Geisha !

Jag tycker att Gene Simmons kan slänga sig i väggen, eller vad tycker ni? ;)



Observera att jag glömde ta på mig skynke så jag har talk över hela mig =D

Skulle ha varit till Barkaby och träffa fotografen som jag fårhoppningsvis kommer inleda ett sammarbete med men hon ringde när jag var påväg till skolan och frågade om jag ville komma å sminka en tjej på måndag för ett studentutskick dom ska göra. Självklart sa man ju ja =)
Så vi ska ta vårat möte då istället =)
Ska även till Bingo's studio och sminka på onsdag =) Så nästa vecka verkar de bli fullspäckat schema igen =)
Me like!

//Piffy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0