Årtal!

Kan ju konstatera så här efter tre dagar att årtal inte riktigt är min grej =D
Iaf inte 20 och 30 tal.
Iofs gårdagens 20 tal blev bättre än måndagens men dagens 30 tal.. njaa..
Tur man får göra de imorgon igen.. då jäklar ska jag kicka ass..!
På söndag är de dags för praktik igen =)
Jag å Petra ska sminka för en musikvideo!
Tattueringar och 80 tals inspirerat! Awsome!
Petra som har något mer erfarenhet ska göra tattueringarna och jag ska fokusera på sminket!
PESARO will rule this!
Ska bli jätte kul att jobba med Petra! Hon är så grym!

Morgondagens träning kommer bestå av Core boll! Mycket roligt..
Killen på gymmet trodde att jag var 81:a.. De tackade jag för =D

Kommentarer
Postat av: Maria Dahl

Åh tatuerat! Dreggel Vilket band e det nu då?

Saknar skolan så in i bomben, och så mkt jag har missat nu fattar inte hur sjuttsiken jag ska hinna det innan provet nästa vecka..oiii :O

Hoppas du har bilder man får se ;)

2010-02-18 @ 14:43:31
URL: http://mariadsigns.blogg.se/
Postat av: Jag

Heheh kan visa när du är tillbaka =D

Med visa menar jag sno Petra's dator.. Hohoho!

Du är väldigt saknad ska du veta! Hur mår du nu då?

Om du behöver modell efter skoltid så är de bara å hojta till, jag ställer upp =)

Jorå bilder finns och skrivet =)

2010-02-18 @ 15:58:33
Postat av: Maria Dahl

Ååå thank you thank you spank you! :D

Jag blir hemma imorgon med, men på måndag e jag tillbaks för alltid!

Krama gänget från mig och lycka till i helgen, det kan inte bli annat än skitbra :)

2010-02-18 @ 18:26:07
URL: http://mariadsigns.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vill du verkligen vara lika gammal som jag är gumman? ;)

2010-02-19 @ 18:17:08
Postat av: Jag

Självklart vill jag de Jenny ;)

2010-02-19 @ 19:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0