artistnamn?

Det här med artistnamn är ju inte det lättaste.
Ska ju ändå vara ett namn som ska följa en resten av livet..
Står för tillfället helt och hållet stilla.. Eller för tillfället.. Hela tiden =D
Min kära far gav förslaget att använda Wilhelm, exempel Wilhelmsdotter..
Förstår tanken bakom det då de är ett släktnamn.
Man kan ju kanske kombinera ihop de på något annat vis.
Kanske finns ett familjnamn på mamma's sida som man kan kombinera ihop de med !

Det jag vill få fram med detta är att jag tar gärna emot namnförslag =)

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Artistnamn är ganska lamt. :P

2010-02-20 @ 15:05:05
Postat av: Jag

Thanx for the help =P Neard =P

2010-02-20 @ 15:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0