dragqueen?

Sådär ja..! Dom två första praktiska provet och det första teori provet avklarat! Feels great!
Eller jaa de hade ju självklart kunnat kännas bättre =)
Men jag klarade dom och de är huvudsaken =)

Första provet hade vi 1 timme och 20 min på oss.
Temat var färgfoto, reklam för Lancome, vårtrend. Både hår och make skulle göras!
Det gick bra är så jäkla nöjd att jag börjar få grepp om korrigeringen nu. Inte helt perfekt men jag börjar iaf få till de =)

Andra provet hade vi 55 min på oss.
De skulle vara en skarp fest make med lösfransar..
Redan där satt paniken in.. Shit jag sålde min normallånga fransar på gårdaagens jobb!! Så Jenny fick super långa fransar, därför såg hon lite ut som en dragqueen.. Hahahha =D Men de vart bra ändå!
Men snacka om tidspress! Cissi ropar ut att de är tre min kvar och hon ser inga munnar gjorda hos nån av oss!
Mina lösfransar va inte ens på.. Snabbt som ögat på med fransarna dock lossna dom i framkanten.
men fick jätte mycket beröm för mina läppar fast jag hade gjort dom så fort =)
Wooohoo! Blev super glad över de med tanke på att läppar inte brukar vara min starka sida =D

Kommer bilder senare =)

Nu står dammsugning på schemat å sen kommer lite folk från skolan, ska drickas vin, ätas mat, snacka skit å sen avslutar vi kvällen på anchor!!
De är vi värda idag =)

Kommentarer
Postat av: Jenny aka Miss dragqueen...

Skratt...men det gick juh som bra det där...även om du vart lite hettsig på slutet... ;0P



Kul som tusan var det iaf! =D

2010-02-09 @ 21:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0