Ny vecka nya möjligheter!

Ny vecka och nya sminkuppgifter!
Den här vecka är det årtal som står på schemat. Som bäddat för att bli crap =D
Nej man kanske inte ska måla fan på väggen men lite så känns de =D
Idag var det 20 tal.. Hmm det kan man ju diskutera hur de gick.. Inte riktigt min grej!
Ville bara ta bort allt å göra om när jag väl var klar..
Man ska tvåla ner brynen så dom ligger slätt, sen täcka dom helt med concealer så dom inte syns, avsluta med ungefär ett ton fetsmink och ett ton puder..
För att inte tala om göra brynen höga och symmetriska..
Och jaa symmetri är ju inte riktigt min grej! Men får öva öva å öva..
Överväger till och med att noppa bort mina egna helt så jag MÅSTE måla dom varje dag =D
Men njaa kanske inte är så snyggt när man är osminkad..
Imorgon ska vi fortsätta med 20 tal plus ha sminkhistoria!

Bjuder på dom två sminkningarna jag gjorde på provet!



En midsommarnattsdröm! =)



Festsminkning med kanske lite för långa fransar =D men man tager vad man haver!

Imorgon är de Bodypump!

Kommentarer
Postat av: Petra

Gumman! Så illa var det inte det jobb du gjorde, MEN jag är själv lika kritisk till mina egna jobb så ska inte säga så mycket! Vissa dagar bara är så B! Imorgon ny dag, nya tag... jag lovar vara snäll med dig :D KRAM!

2010-02-15 @ 19:31:09
URL: http://metrobloggen.se/shara
Postat av: Jag

Hehe nää kanske inte!

Men de är ju så, man är ju sin egen värsta kritiker =P

Vi är för hårda mot oss själva!

Vi är ju kick ass bejbs! =D

Yes ny dag å ny 20-tals make ;) Men imorgon ska den fan bli grym!! Kraam på're!

2010-02-15 @ 19:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0