Promotion musikvideo!

Sitter förtillfället och gör lite research inför morgondagens uppgift!
Imorgon ska vi köra make, hår och naglar och mitt tema lyder:
Reklam foto i färg. Vårtrend, Dior Make up, Färger: fruktiga 80 tals färger.
Kan säga att kreativiteten flödar för fullt just nu!

Hår tänker jag tuperat, slarvigt draget bakåt på sidan i en lös fläta.
Naglar: Vita nagelkuddar med rosa eller orange tipp
Makeup: ljus bas, mingröna, ljusturkos, ljusrosa skugor, svart markerade ögon, mycket mascara ev lösfransar ganska rosa rouge, nude läppar eller ljusrosa läppstift.

Jaa så ser min plan ut för tillfället men har en känsla att de kommer att svänga om till imorgon =D

Sitter även och väntar på att få mail från fotografen angående måndag så man kan börja planera den maken också!

På söndag ska jag ev med å sminka till en promotion musikvideo =)
Jag hoppas hoppas hoppas att jag kan få bort mitt jobbpass!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Älskar såna uppgifter!! Så himla kul att göra! Du kommer säkert att göra ett suveränt jobb! Ska lägga upp din blogg bland mina favoriter.. nu när du så aktivt skriver :) Kram och syns imorgon!!

2010-02-04 @ 18:29:06
URL: http://www.sharagallery.com
Postat av: Jag

Jaa det ska verkligen bli super roligt!!

Bara få köra efter eget smak å tycke =)

Taack! Jag hoppas att jag kommer de =D

Tusen tack! Jag ska se till att uppdatera minst en gång om dagen iaf ;)

Ses snart !! Kraaam

2010-02-05 @ 07:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0