Scandalbeauties

Nyss hemkommen från min tredje praktik.
Det var en sminkning för en fotografering med Vicci från Scandalbeauties ( http://www.scandalbeauties.com/bloggar/wicci? ) !
Jag är jäkligt nöjd med maken och jag hoppas att hon och David fotografen blev lika nöjd!
Första gången för honom att fota i studio och första gången för mig för fotomake i skarpt läge.
Har gjort i skolan men de är inte riktigt samma sak om när det ska användas i verkligheten.
Fick en timme på mig först men de tog nästan två timmar.. Många viljor som ska igenom och det är inte bara när det är foto.
Det är ljus, skärpa, ska de vara mycket make eller lite make, vad ska fokus ligga på, med eller utan lösfransar osv..
Visste ju ingenting innan jag kom dit.
Men nu är man många erfarenheter rikare och de är de som är meningen =)
Kommer få en massa bilder sen när dom är färdiga =)
Men jag är verkligen suuuper nöjd!!
Tack Vicci å David!

På torsdag är de dags för nästa praktik, då är de tio modeller som ska sminkas inför en modevisning på Älsvjömässan =)
Jag å Maria som ska dit då, skönt med sällskap =)


Dags att städa inför morgon dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0