Bad update

Har varit riktigt dålig på att uppdatera senaste tiden..
men mycket på gång nu!

I fredags var det dags att ha dom första modellerna.
Började dagen med en äldre sminkning, fick låna Therese kompis Lotta.
Så här blev resultatet.. Mycket nöjd =)

Lotta före



Lotta efter




I lördags var jag i väg på mitt första jobb =)
Fick följa med och assistera Cecilia (Min lärare) på en modevisning i Eskilstuna =)
Såå jäkla roligt var de.. 
Fick verkligen känna på hur de är att jobba under press.. När det var en timme kvar stod vi med 10 st modeller med endast bas..
Men vi fixade de =) Vi var endast 15 min försenade..
Fick mycket beröm av cecilia, är väldigt glad att jag följde med på de =)

Imorgon är de visning av fredagens sminkning !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0