Dagens stjärna!

Jag var ju även hårmodell idag efter jobbet!
Sånt är alltid roligt. Få se kreativiteten flöda hos någon annan.
Satt modell åt Johan, en bekants storebror.
Han klippte av en del (var väldigt behövligt då jag inte klippt mig sen maj =O ), klippte upp och flikade.
Är super nöjd! Vi kom in på att göra röda slingor i håret också, så de är nästa projekt =)
Han var ju så smart att han tog en del av mitt avklipta hår som han ska prova bleka på imorgon för att se om de kommer vara möjligt.
Skönt att slippa gå dit med förhoppningarna om röda slingor också funkar de inte!
Hoppas hoppas han ringer imorgon och säger att de är genomförbart!

Så dagens stjärna går till Johan och hans grymma klippning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0