Kat Von D!

Fick höra idag av min lärare att jag var lik Kat Von D !! =)
Det är ju aldrig fel att få höra ;)

Idag sminkade vi för första gången!
Det gick bra. Men de kan ju alltid bli bättre, men med tanke på att de var tredje dagen så borde man vara hel nöjd =)
Men jag är ju sån där person som gärna vill kunna allt på en gång.. Det vet ju alla att de inte går... Haha..
Men jo jag måste säga att jag är nöjd. Det blev en dag make =) imorgon är fest make som gäller.

Fick sitta demo åt våran lärare, hon sminkade bara halva ansikte eftersom Therese skulle sminka mig också..
Gick omkring på lunchen å såg väldigt rolig ut.. !
Men jäklar vad snyggt! Säger bara de. Läppsift är underskattat! mer läppstift åt folket! Jag kommer nog börja använda de dagligen. Ger sånt upplyft till dagmaken.

Imorgon väntar mer skola och dagen avslutas på Berns för bankett för SM i telefoni!
Nu håller vi tummarna för att ATG's kundtjänst får första pris imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0