Morgonstund har guld i mun

Är det verkligen så?
Nå ja jag vet iaf att jag har nog aldrig haft så lätt för att ta mig upp på morgonen någon gång =)
Snart dags att bege sig till skolan igen. Så skönt att ha ungefär 20 min från dörr till dörr.
Viss skillnad från förut när man hade ca 1h och 20 min.

Idag får vi schemat, mer teori och brynplock.
Vilket inefattar att idag är det en sminkfri dag =D Alltså jag ska komma osminkad till skolan..
Känns lite komiskt måste jag säga.

Den 11 mars ska vi till Bare Minerals för kurs. Ser jag fram emot =)

Ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Hannapanna

Weeeeee vad kul gumman!

Vad fick ni för roligt i sminkväskan idag då? :o)

kram kram

2010-01-19 @ 09:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0