Mörkhyad och flint!

Satt modell åt en klasskompis igår =)
Något annorlunda look!



Så jäkla coolt! Längtar tills vi kommer till de momentet !

Händelsefull vecka som alltid =)
Lärt mig olika festsminkningar, brudsminkningar och jag har blivit bättre på korrigering =)
Inte helt perfekt men de är på bättringsvägen iaf =)

Var i väg på jobb i torsdags igen! Den här gången var de ett smink jobb åt Kulturama, de var nåra elever som skulle spela in en kortfilm =)
Så nu har man knutit lite kontakter där också!

Så fort jag har kommit ur min efterskolankoma ska jag bli bättre på att blogga!


Stay rockin'!



Kommentarer
Postat av: Emma

Haha fan va roligt :P

2010-02-01 @ 08:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0