Save the eyebrow!

Hej vad dagarna går! Tycker jag bara lämnar hemmet och sen är tillbaka igen.
Men de är väl något positivt I guess =)

Idag fick vi schemat för hela Skönhetskursen.
Skönt att veta i förväg dag för dag vad man ska göra och framför allt när man behöver modeller!
Så grabbar två dagar i mars behöver jag en frivillig för dragqueen ;)

Idag har jag fått lära mig att "rädda" ögonbryn.. Haha nåja så heter de väl inte heter Korrigering men de är ju egentligen nästan samma sak när man tänker efter ;D
Jag å Therese teamade ihop oss. Kändes ganska naturligt för vi funkar så bra ihop å har mycket att prata om..
Hon började på mig.. Fanns ju en hel del där att göra.. skratt..
Bryna nopades och färgades å även fransarna.. Är super nöjd!
Sen vare min tur på henne! Lite små nervös var man ju men de gick galant å hon var mycket nöjd!
Ska plåga Jenny sen när hon kommer hem =)
Så om de är någon som vill få bryn å fransar fixade, hojta bara till så ställer jag mer än gärna upp =)

Nu är det renskrivning av dagens klotter som gäller och gå igenom om när jag behöver modeller, sen middagslagning tills bästa Jenny kommer hem!
Idag bjuds de på hel kyckling i lergryta, ris, nån sås och sallad !

Bon appétit!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vart ingen brynplock men väl en goood middag i trevligt sällskap! Sara säg inget till Johan...men vi måste verkligen skaffa oss en hemma man på heltid.. ;0P

2010-01-20 @ 13:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0