Skolstart!

I den här bloggen kan man följa min väg till att bli Make-Up Artist!

Idag var det äntligen dags för skolstart! Jag trodde att jag skulle darra som ett asplöv hela morgonen men jag var faktiskt lugn som en filbunke! =)
Som start fick vi se på när Pain of Salvation blev sminkade inför en tv inspelning, ingen dålig start på dagen får jag säga.

Resten av dagen bjöd på mycket teori bestående av hudvård, hudtyper och ljus- och färglära.
Har fått mycket inmatat men de är roligt =)
Fick även min efterlängtade sminkväska idag, finns mycket roligt i den =)
Dock har vi inte fått allting än utan det kommer att fyllas på med mer saker imorgon förhoppningsvis =)

Imorgon bjuder dagen på brynplock och teori!
Efter skolan ska jag vara hårmodell, nånting kreativt skulle det tydligen vara. Spännande! =)

Kommer blogga mer ingående imorgon men just nu är jag bara för trött!

Sweet dreams !




Kommentarer
Postat av: Hannapanna

Så sjukt kul att du kom in!!!

Ett helt enormt STOOOOORT grattis!



kram kram

2010-01-19 @ 09:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0