A day with mixed feelings!

Imorgon kommer det bli en dag med blandade känslor.
Ska bli underbart att få träffa familjen igen, har inte träffat dom sen i julas.
Har verkligen saknat dom allihop!

Det jobbiga är att imorgon är det sista dagen med Petra i skolan...
Hon kommer att vara i skolan en stund på morgonen men sen drar hon på jobb..
Så vi har bestämt frukost mys i skolan innan hon drar i väg.
God I'm gona miss you girl!
Kommer bli så tomt. Ingen att slänga kommentarer till ;) Skratta och flamsa ihop med.
Få inspiration ifrån. Den människan ger mig så mycket!
Känns som om de är en vänskap som har funnits så länge trots att vi bara känt varandra i fem veckor!!
Men det tar inte slut här!
Vi har ju vårat sammarbete Shara och Sara, vi kommer göra jobb ihop där det behövs mer än en makeup artist!
Vi funkar så bra ihop på många plan. Vänskapligt och jobbmässigt. Love to work with you bryyyyden!
Våran slogan är Beauty That Rocks!
Hon fick examen och vänskaps present av mig idag =) Va roligt att hon gillade det =)
Ett smycke och jag har ett likadant.
Snodde henne's bild =)
Så här ser det ut och de är designat och skapat av min klasskompis Maria (www.mariadsigns.se)



Love it! Will never take it off!

Sign Piffy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0