Ett jobb kan alltid leda till ett annat

Nyss hemkommen från en eftermiddag och kväll i Bingo Rimér's studio!
Första gången man fick jobba med personen i fråga.
Där snackar vi en människa som ger otroligt mycket energi och så inspirerande!
Hur härlig som helst att jobba med!
Sminkade en tjej som skulle ta lite bra bilder för att sparka i gång en förhoppningsvis modell karriär.
Otroligt gullig och rolig tjej. Bjöd verkligen på sig men på ett härligt sätt.
Rockers brud så klart ;)
Blev mycket bra bilder, iaf av de man kunde se då =)
Ska få alla bilder sen och välja ut vilka jag vill ha!

När vi var klar så ville en annan fotograf ha mitt kort och frågade om jag var intresserad att sminka ett rockband nästa vecka för en fotografering. Hell yeah tänkte jag så klart! =)
Amy's Ashes heter dom och är från Uppsala. Tror han blev lite imponerad när jag visste vilka dom var ;D
Dom har fått skivkontrakt nu så han ska ta lite schyssta bilder.
Mailade Magnus (fotografen) lite bilder nu när jag kom hem så jag hoppas att jag är rätt kvinna för jobbet ;D
Hoppas jag får det. Kanon erfarenhet skulle de vara !
Det är de jag känner saknas för mig erfarenhetsmässigt, vill ju gärna jobba inom musikbranchen.

Imorgon väntar kurs på Bare Minerals! Ska bli jätte roligt =)


Sign By Piffy!


Kommentarer
Postat av: Maria Dahl

Åh vad roligt Sara!! :D

Fan va gla jag blir, det där e en stor grej! Det gillar jag, Kraaaam!

2010-03-11 @ 06:41:43
URL: http://www.mariadahl.se
Postat av: Helge

Kul! Kontakter "is tha shit!"

2010-03-13 @ 13:17:27
Postat av: Hanna Eriksson

Så kul att de går bra för dej gumman!

2010-03-14 @ 02:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0