Jungle and punk!

Bättre sent än aldrig men nu har jag fått orken att lägga in några bilder från igår i datorn ;)
Inte super bra men så man iaf ser hur sminkningarna såg ut =)
Bilden på Emelie är inte helt komplett då jag glömde lägga upp en ny bild efter jag hade gjort hennes läppar och så =)

Hon fick en punkrockig look =)
Klädde henne väl!
Hon var som asgt grym på att posa och fotografen frågade om hon hade hållt på mycket med modellande =)




En bild från sidan också så man ser håret bättre =)




Sen har vi då djungel kvinnan Monki =)
Hade dock väldigt svårt att hålla mig för skratt när hon skulle fotas.. =D
Fotografen frågade om hon kunde skrika... Hahha om Monki kan skrika? Det kan Monki =)
Hon var jätte duktig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0