Kreativ mask!

Bloggandet har legat på is ett par dagar då jag har varit och besökt familjen i Sandviken.
Passade även på att köra en fotosession med fotografen Tommy Karström och modellen Therese Sjögren!
Jätte rolig dag hade vi och jag blev verkligen super nöjd med sminkningen.
Väntar nu på att få bilder från Tommy som jag hoppas kommer dyka upp snart =)

I skolan har vi nu kommit till 2000 talet och då var det egen trend som gällde =)
Jätte kul tyckte jag eftersom att det innebar att jag fick göra precis vad jag ville =)
Älskar verkligen när jag får vara kreativ och bara låta fantasin flöda !
Gjorde en mask i blått med vitt glitter runt om och med vita fransar! Blev väldigt nöjd
och fick massa positivt från Cissi!

Så här såg det ut !



Imorgon väntar prov igen!
Håll tummarna för att de ska gå vägen för mig imorgon igen =)

Fick mina visitkort idag också =)

Sign by Piffy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0