Piffy

Har äntligen kommit på mitt artistnamn som känns ypperligt bra måste jag säga!
Piffy!
Känns verkligen hel rätt!

I skolan har vi kommit till året 70-tal!
Det är något roligare än dom tidigare åratalen måste jag säga ;)
Igår gjorde vi något som heter 70-tal kajalhäxan =D
Är väl ungefär som det låter. En väldigt massa kajal plus att läpparna består av läppenna och lite glans.. Läpparna är ungefär lika snygga som dom låter =D Hur tyvär ingen bild att bjuda på från det.
Idag gjorde vi 70-tal disco! Den var rolig att göra! Massa färger och glitter =)
Sofia tog bilder åt mig idag så jag väntar på att få dom.

Igår kände jag även för att vara lite kreativ så jag lånade en av våra praktikanter, Lizette och experimentera lite = )
Hon fick mönster i ansiktet som gick från ögat ut i snirklar, röda stenar, stora fransar under ögat och en gigantisk överfrans på ena ögat samt en rosa glittrig mun!
Vart jätte nöjd!
Så här såg det ut :




Sign Piffy

Kommentarer
Postat av: elin

Hur kom du fram till artistnamnet?

2010-03-04 @ 23:16:39
Postat av: Piffy

Elin>> Jag och min kombo brukar kallas för Piff och Puff! Jag är då Piff och och hon är Puff.

Våra nicknames på Helgon är Piffan och Puffan.

Och när jag satt och funderade över namn så kände jag att Piffy var så klockrent och de lät bra när jag sa de. Plus att de har en stor betydelse för mig!

2010-03-05 @ 08:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0