Slutprovsvecka

Då var vi här..
Den vecka då man ska visa sin kunskap på kort tid ;)
Tänk 11 veckor! Trodde aldrig att 11 veckor kunde gå så fort.
Helt otroligt.
Och helt otroligt vad mycket man kan lära sig på 11 veckor och hur man kan utvecklas.
Sånt är otroligt facinerande.
Okej nu är ju inte jag helt klar efter imorgon men jag kommer titulera mig som Make Up Artist inom skönhet iaf =)
De är stort!Vem trodde det för ett år sen?

Igår hade vi slutteori prov. Gick mycket bra, gick bättre än vad jag trodde att de skulle göra =)

3 praktiska prov idag! De gick galet bra! Är så otroligt stolt över mig själv =)
På första fick jag VG, andra VG+ och på sista MVG!
Jippie för mig!
Förhoppningsvis kommer morgondagens prov gå lika bra =)
Om dom gör de så blir de tok firande imorgon kväll! Vem vill med? ;)

Kommer inte lägga ut bilder eller vad dom olika sminkningarna var ännu då inte alla har gjort slutprovet idag.

Nu ut och njuta av den underbara vår solen med Monki!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0