Twiggy !

Måndag igen och nya sminkuppgifter!
Idag är det 60-tal a la Twiggy som står på schemat.
Jag får göra den två ggr idag då jag inte hann göra min i fredags.
men de känns ändå helt ok med tanke på att jag gjorde klar första vid 11.
Vart riktigt nöjd måste jag säga.
Om den görs bra så är den grymt snygg men görs den dåligt så ser den bara kladdig ut.

Proven i fredags gick bra!
Eller den första 30 tals sminkningen blev jag knappt godkänd på men jag klara den iaf =)
20-tals sminkningen trodde jag skulle gå åt helvete men den fick jag VG på så de känns riktigt bra!

Bjuder på 20 tals sminkningen från provet och dagens 60 tals sminkning!



Just got to love the 20's!




60's a la Twiggy!
Hon passa grymt bra i den sminkningen!

Kommentarer
Postat av: Viccan

Grymma fransar och grymt sminkat! Fan vad jag längtar tills vi ses!!! Kramen!

2010-03-01 @ 23:58:34
URL: http://wicrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0