Winter day!

Nu har jag fått bilderna av Tommy från fotograferingen när jag var uppe i Sandviken!
Han är en riktigt duktig fotograf!
Bjuder på dom fem som jag fick =)
Hon är så vacker Therese!












Den här veckan är de fullt ös som gäller =)
Planera inför nästa måndags portfoliofotografering.
På onsdag ska jag träffa en modell och hjälpa henne välja ut kläder inför fotograferingen på torsdag.
På torsdag är de skola, sen till Oriflame på Greve Turegata och hjälpa till och sminka på ett kund jippo mellan 16-18.30 och sen vidare till Citystudio där vi ska köra fotografering med Goth tema! Ska bli skit kul =)
Lördag jobba på ATG, middag med Jonne och provsminka inför måndag.
Söndag provsminka med Emelie inför måndag.
Rolig vecka framför sig!

Sign by Piffy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0