Airbrushing

Slutet av karaktärskursen börjar lida mot sitt slut. Endast 1 ½ vecka kvar nu.
De senaste dagarna har bodypaint stått på schemat.
Vilket inte är helt lätt kan jag säga. Iaf inte när man ska göra klädesplagg..
Är nöjd över det jag lyckades åstdakomma men inte helt nöjd.
Så jag gjorde bara ett plagg idag, får bedömning av Cissi och gör ett nytt efter de.
Är skönt att kunna få feedback på vad man kan göra annorlunda och vad man mer kan tänka på..

Vi fick testa på airbrushing igår!
I loved it! Jätte kul var de. Vi fick prova att lägga foundation, higlight, shading och rouge.
Vi gjorde även en "tatuering".
De är svårare än man tror just att få rätt mängd färg samt att man måste se till att hela tiden hålla pistolen i rörelse.
Så nu ska Cissi kolla upp vad en airbrushing kurs kostar åt mig =)
Skulle verkligen vilja gå det. Kommer dock inte ha råd med det i dagsläget men senare =)
Bara en airbrushing maskin går på mellan 5.000 - 10.000:-

Jenny håller på och hjälper mig att göra om min hemsida, guldvärt <3
Gå in och kika! Http://www.Piffyart.se

Har även startat en FB grupp ! Den heter : Piffy - Makeup Artist

Ha en bra kväll! // Piffy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0