Blogger no.1?

Så var det de här med skärpning på blogg fronten.
Hur tycker jag att det går? Nja sådär om jag ska vara ärlig.
Känner mig rätt dålig måste jag säga.. Men ibland har man mycket att göra och då måste nått annat stryka på foten tyvär.
Säger samma som innan.. jag ska göra ett nytt försök att skärpa mig med bloggen =) 

Ska även se till att lägga in mer bilder sen också =)
Bland annat från när jag var med Emma och sminkade några chefer på Twentieth century fox till avatarer! =)
Och även på lite blandade sår och skador =)

Lite jobb som är på gång då:
Onsdag: sminka för en välgörenhetsmodevisning som Fashion Aid anordnar
Fredag: Sminka för J Lindeberg
Två jobb för Oriflame inbokade
Ska ha en kurs på skolan
Göra kiss-sminkningar plus två vanliga
Hmm ja de är vad jag kommer på just nu iaf =)

Uppskattar er som läser min blogg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0