Fullspäckat schema

Jag har avslutat den här veckan med fullspäckat schema.
I onsdags kväll var jag och jobbade på Café Opera för Oriflame, gick verkligen super bra och jag la sminkningar på löpande band =)

Igår var det dags för ett besök i studione.
Tina har spelat in en singel med Nicke och nu var det dags för bilder till omslaget.
Helena bakom kameran och jag bakom sminket ;)
Hon blev så nöjd! Det kändes helt underbart =)
Den bästa känslan är verkligen när man ser en person bli så nöjd och tacksam för det man gör.
Det är verkligen de som gör att man älskar det här jobbet =)
Vi var verkligen ett super team.
Blev så grymma bilder!
Helena var super bakom kameran och Tina var grym framför!
Jag ser verkligen fram emot fler sammarbeten i framtiden =)

En bild på Tina med röda fransar =)


Gå med i min FB grupp ;)
Piffy - Makeup Artist

//Piffy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0