Hårarbete

Tiden rusar fram som vanligt!
Kikade på schemat idag för att se vad som väntade den här veckan och nästa vecka..
Insåg då att snart är karaktärsdelen slut också!
Helt galet vad tiden går fort !
Men ja det är ju mitten på maj och jag tar examen 2:a juli så..
Undra hur man ska fira de då =) Förslag mottages? =)

Just nu håller vi på med hårarbete.
Gjorde skägg och mustasch både igår och idag.. Måste ju säga att de klär en rätt bra ;D
Har även penslat 5 st flinthättor idag!! Inte att leka med kan jag tala om..
Man penslar på en massa på ett "fejk" huvud och låter de torka, vilket tar ca 15-20 min och sedan ska man upprepa detta ca 3-4 ggr..
Det tar sin lilla tid..
Men nu har jag gjort 5st så då kommer jag förhoppningsvis inte behöva göra fler =)

Cissi pratade om nå jobb idag som ska vara 13-14 juni.. Har inte en aning om va de är än så man är ju grymt nyfiken..
Hon hann nämligen inte säga så mycket idag innan hon var tvungen att rusa..
Ska få info imorgon =) hoppas de är nå roligt! ;D

Nu dags att packa om träningsväskan innan Petra kommer!
Wee hon ska sova här tills på torsdag =)

//Piffy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0