J Lindeberg plåtning

På morgonen har jag varit på J Lindebergs kontor vid Fridhemsplan och sminkat för en plåtning till deras webshop!
Jätte söt kille som hette Jakob som var modell!
Väldigt simpel make då det ska se naturligt ut och fixade håret, oxå det väldigt simpelt.
Dock hade han lite lockigt hår så en lock i luggen var väldigt envis =D
Men det vart grymt bra! Och alla var väldigt nöjda med mitt jobb så de känns bra =)
Väldigt vacker och trevlig kille!
Vi babblade på om både de ena och andra..
De övriga var självklart också väldigt trevliga =) Ser fram emot att jobba med dom igen!
Lovisa som annordnade hela plåtningen skulle höra av sig i fler gånger och Andreas fotografen ville sammarbeta med mig i sommar med lite projekt han hade på gång =)
Underbart! Känns bra att ha knutit nya kontakter =)
Hade även med mig en "assistent" idag.. hehe ;)
Nej riktigt så var de inte, men jag tog med mig Sara som har haft praktik hos oss. Tyckte att de kunde vara roligt för henne att få följa med och se hur de går till på riktigt och inte bara i skolan =)
Hon tyckte de var jätte roligt så de var kul =) Blev nog ett bra avslut på hennes praktik ;)

Med en perfekt start på fredagen så kan inte helgen bli annat än bra !
Nu drar jag, Monki och Richie upp till sandviken för dop och lite andra festligheter!
Ha en grym helg!

Bjuder på en bild på vackra Jakob ;)
Ni hittar fler bilder på honom på www.Mikas.se och under New Faces!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0