Makeup tips

Jag är väl inte den som egentligen bloggar om makeup tips men har man sprungit på en super
bra sak så måste man ju tala om de!
Sotade ögon är ju alltid snyggt, oavsett om de är vardag eller fest.
Därför vill jag tips om Oriflame's svarta kajal penna.
Den är mjuk men kladdar inte och den sitter där den ska! Älskar den.
Plus poäng att de är bra pris på den!
Giordani Gold Eye Pencil heter den och kostar just nu bara 79:- !



Självklart behöver man ju en ögonskugga också!
Rekommenderar startkt deras mineral skugga Giordani Gold Mineral Eye Shadow i färgen Granite Black, kostar 155:-
Skit snygg! Skimrar i grönt! Love it! =)



Så nu har jag gett lite makeup tips ;)

Maria från Oriflame ringde även idag för att kolla hur allt gick i lördags och så.
Hon ville även tala om hur nöjd hon var med mig och att hon gärna vill sammarbeta fler gånger och att hon var väldigt glad att ha träffat mig =)
Alltid lika roligt att få uppskattning och att man gör ett bra jobb =)
Speciellt när man känner samma sak själv!

Oriflame's produkter kan man köpa på www.oriflame.se
eller om du befinner dig i Sthlm kan du besöka deras butik på Greve Turegata på Stureplan!

//Piffy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0