Sister Sin musikvideo!

Var med och assistera Shara på Sister Sin's nya musikvideo igår!
En helt underbar dag och kväll!
Vi var ett super team och allt klaffade otroligt bra, vi låg till och med före i tidsschemat.
Den ni, de är inte vanligt förekommande kan jag säga er ;)

Inspelningen ägde rum i en studio alldeles vid slakthusområdet, vilket är ungefär 5 min med bil från oss, bara det var ju hur skönt som helst!
Vi var på plats klockan 7 ungefär och bandet kom vid 7.30.
Shara sminkade och stylade Liv och Dave (trummisen), Liv så grymt snygg och cool tjej!
Jag sminkade och fixade håret på Benton (basisten) och Jimmy (gitarristen), blev riktigt nöjd.
Alla blev klara i tid och allt flöt på hur bra som helst!
Blev så grymt coola senare och bandet är hur grymma som helst !
Tänk dig att fixa att rocka loss fast du hänger upp och ner !!

Det blev mycket fixande och påbättrande av smink under dagens gång och man kan säga att vi hade fullt upp från morgon till kväll! Love this job!
På eftermiddagen var det även dansare som skulle smörjas in med babyolja och en massa sot!
Allt som allt var de två killar och 6 st tjejer. De är ju inte varje dag man får stå och smörja in killar med babyolja ;)

Efter middagen (Å jo de var till och med kock som lagade både lunch och middag, super god mat!) så var det dags att rocka loss på allvar!
Sister Sin de är ett band som kan ösa!
Jag och Shara stod och tok röjde, sjöng, dansa och klappade händerna!
Vid 23 var det a wrap!

En helt grym dag och kväll!
Ett helt fantiskt team som man gärna jobbar med flera ggr!
Jag var ett fan av bandet innan men nu är man ett ännu större fan! Helt underbara människor som verkligen kan rocka!
Och självklart ett stort tack till den underbara Shara som ville ha med mig på detta fantastiska jobb!
Alltid lika underbar roligt att jobba med dig! You and me! Beauty that rocks!!

Bjuder på en bild på Benton (basisten)!
En kille som verkligen vågar tänja gränserna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0